Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

Alldeles rörd

Av Gunilla Olsson - 7 februari 2011 00:00

Kära läsare! Jag vaknade precis efter att ha sovit bort kvällen i hopp om att inte vara ett lik på jobbet imorgon trots Super Bowl i natt. Går upp och loggar in för att kolla läget på bloggen och ser att ni är hela 75st som läst min blogg idag. Det är ju helt galet många och precis hur kul som helst!


Vet att det är långt till Kissies 150 000 läsare/dag. Men det är ändå helt sanslöst många som verkar gilla att läsa vad jag har att skriva. Kul, smickrande, skrämmande och ödmjukande, allt på samma gång.


Men ni kära läsare? Vilka är ni? 10 av er är jag kanske säker på, 15 kan jag nog gissa utan att chansa för mycket, 20 kan jag säkert klämma fram om jag måste, men resten, vilka är ni?


Ni är hur som helst väldigt välkomna tillbaks! Snart har kanske alla mina FB kontakter loggat in en gång var och siffrorna går ner på 0 vad vet jag :)


Stort tack!

 
 
Ingen bild

Jana

7 februari 2011 02:05

Jag läser Gunilla! Din blogg har nått Utah, men jag kanske inte är ensam att läsa den här heller?! Kul att läsa allt du skriver!

Kram

 
Ingen bild

Gunilla

7 februari 2011 02:10

Kul Jana! Allt bra med er over there? Kram

 
Ingen bild

Ida Olsson

7 februari 2011 06:54

Även jag följer din blogg :)

 
Elena

Elena

7 februari 2011 07:29

Jag läser, älskar, njuter av och längtar efter varje nytt inlägg! kramis från mig!

http://catching-confetti.blogspot.com

 
Helena

Helena

7 februari 2011 10:12

Jag läser och njuter av alla dina inlägg! Du är helt enkelt jätterolig med dina små filosoferingar!

http://www.minasolglimtar.blogspot.com

 
Ingen bild

Carolina

8 februari 2011 15:12

Även jag i Oklahoma har läst! Du är så duktig och det är roligt att känna det som om jag har lite kontakt med mina rötter!

 
Ingen bild

Gunilla

8 februari 2011 15:19

Vad gulliga ni är! Känns väldigt kul att det finns folk som vill läsa vad jag vill skriva :)

 
Ingen bild

alexandradalby@gmail.com

8 februari 2011 18:10

Och jag läser, och gillar din blogg! Kram Alexandra (Oslo)

 
Annika

Annika

9 februari 2011 13:25

Vet inte om du räknat in mig i den där kretsen på de sista 20, men - jag läser! Kul blogg, fortsätt så!! Snart bräcker du Kissie! :) Kram

http://yesterdayyousaidtomorrow-aniika.blogspot.co

 
Ingen bild

Gunilla

9 februari 2011 13:47

Se där Annika, visste varken att du bloggade eller läste men uppdaterade min blogglista med din :) Kram

Kul att se att de goda förbindelserna mellan Sverige och Norge står sig också Alexandra :) Kram

 
Karolina

Karolina

9 februari 2011 17:58

Jag kikade in här för första gången idag via länk från FB :)

http://paul-karolina.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla Olsson - 24 juni 2013 21:34


    Min mor ringde mig upprörd med detta nyhetstips och bad mig blogga. Jag får emellanåt tips liknande detta men skriver helst när jag själv reagerat på något. Kunde inte riktigt blunda för detta dock då idiotin är så hög att jag bara vill skri...

Av Gunilla Olsson - 22 maj 2013 20:34

Tidig fredag morgon bär det av med ett gäng kunder och Microsoft till Cannes och rivieran. Ja jag vet att det ösregnar där för tillfället, men det är lite så Universum och jag jobbar. Ber om ursäkt för det alla jag reser med! Sjukt trevligt ska det b...

Av Gunilla Olsson - 6 maj 2013 22:28

Tittar ni extra noga när ni ser mig nästa gång, ja ni kanske tom behöver kisa, så kanske ni ser aning till ett färgskifte i mitt hår.   Tanken var att förändringen skulle bli dramatisk och få er alla att vända på huvudet och överösa mig med kompl...

Av Gunilla Olsson - 2 maj 2013 22:40


Jag minns vilken chock det var 7 september 2011 när nyheterna kablades ut att Stefan Liv tillsammans med sina lagkamrater omkommit i en flygolycka. Vilken oerhörd tragedi. Trots att jag inte kände Stefan personligen, utan bara likt alla andra som rör...

Av Gunilla Olsson - 2 maj 2013 22:27

Kära läsare. 23e Januari antog jag utmaningen att vara med i #blogg100 och skriva ett inlägg om dagen i 100 dagar. Idag 2a maj är utmaningen avklarad och jag skriver mitt 100e inlägg.   Det har varit kul att blåsa liv i den här bloggen igen även ...

Ovido - Quiz & Flashcards